Приклад технологічної карти
ТЕХНОЛОГІЧНА
КАРТА ВИВЧЕННЯ БЛОКУ «УКРАЇНА В 1945-1964 РОКАХ»
Зміст
міні-модуля
|
Міні-модуль
|
Кількгод.
|
Форма
роботи
|
Методи
і прийоми
|
Очікуваний
результат
|
«УКРАЇНА В 1945-1964 РОКАХ»
|
Мотиваційно-змістовний
|
2
|
Колективна
|
Лекція
|
•Оримати загальне уявлення про зміст блоку
|
Головний змістовний компонент блоку
|
Змістовно-пошуковий
|
|
Індивідуально-самостійна
|
Робота над портфоліо
|
аналiзувати,
синтезувати та узагальнювати значний обсяг інформації у певнiй систeмi
|
Особливості політичного
|
Адаптивно-перетворюючий
|
3
|
Групова,
самостійна
|
Практична робота
Лабораторно-практична робота
Самостійна робота
|
•розглядати
суспiльнi явища у розвитку та в конкретно-iсторичних умовах певного часу;
•орiєнтуватися в науковiй перiодизацiї iстopiї
•складати тези, розгорнутий та опорний конс-пект i
будувати вiдповiдь на цiй основі
|
суспільного
|
економічного життя
|
Культурний розвиток України
|
Соціально-компетентнісний
|
2
|
Колективна
|
Рольова гра
|
•формулювати емоцiйно-цiннiсну оцiнку iсторичних подiй i дiяльностi
icторичних осiб;
•оцiнювати, порiвню-вати, пояснювати факти i явища дiйснocтi на основi
iнформацiї, отриманої з рiзних джерел знань •спiвставляти icтoричнi подiї, явища з перiодами (епохами),
|
Місце України в СРСР та світі
|
Системно-узагальнюючий
|
2
|
Групова
|
Форум
|
•порiвнювати, пояснювати,узагальнювати та критично оцiнювати
факти та дiялънicть осiб, сnиpаючись на набyтi знання,власну систему ціностей
•синхронізувати події історії України та Bcecвітньої
історії;
|
Перевірка засвоєння змісту блоку
|
Контрольно-смисловий
|
1
|
Індивідуальна
|
Комп’ютерне тестування
|
Звіт про творчу роботу
|
Контрольно-рефлексивний
|
1
|
Індивідуальна ,
групова
|
Презентація власної творчої розробки
|
•Демонструвати, презентувати власну творчу наробку
|
|
|
Переглядів 2681
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|